RMBaits Karper Koppel Wedstrijd 2 t/m 4 Juni 2017

RMBAITS KARPER KOPPEL WEDSTRIJD 2017

Vrijdag 2 juni
Na een drukke week met voorbereiding was het vandaag dan zover. De 4e editie van de RMBaits Karper Koppel Wedstrijd zou vandaag dan eindelijk gaan beginnen.

Iets na 17:00 uur begonnen we met de verloting van de stekken. Daarna vertrokken de deelnemers naar het wedstrijdtraject. Terwijl de deelnemers naar de stekken werden geleid door Jan was de rest van ons team al bezig op de zaak met alles klaar zetten voor de Open Dag die de volgende dag zou plaatsvinden. Terwijl we bezig waren met het klaarzetten kwam Jan snel aan en riep dat ze op stek 1 aan het drillen waren. Robert wist een mooie spiegel op de mat te krijgen. De vis woog 3,1 kg.

’s Avonds reden we nog een rondje langs de deelnemers. De rest van avond en nacht werd er geen karper meer gevangen.

Zaterdag 3 juni
Om 6.00 uur werden we wakker gebeld door stek 16, zij hadden hun eerste karper binnen. Egon had een mooie schubkarper gevangen met een gewicht van 11,1 kg.

We waren nog maar net terug bij het bedrijf of we konden weer het traject op. Dezelfde kant weer op maar nu was het stek 15 die een karper wisten te vangen. Alex ving een mooie schubkarper van 11,7 kg.

Bij terugkomst zijn we gelijk begonnen met het ontbijt voor de deelnemers. Overdag bleef rustig op het traject. De Open Dag was ondertussen ook gaande en was gezellig. Aan het begin van de avond werd het avondeten voor de deelnemers rondgebracht.

’s Avonds wederom even een rondje langs de deelnemers. Tijdens onze ronde werden we gebeld. Stek 16 had weer vis. Dit keer was het Ed die een mooie schubkarper wist te vangen. De schub had een gewicht van 11,7 kg.

Rond 1.00 uur, net voor we wilden slapen, werden we gebeld. Nu weer door stek 15. Wouter had een mooie schubkarper van 13,8 kg gevangen.

Zondag 4 juni.
Het bleef het een paar uur stil tot rond 6.00 uur. Toen werden we gebeld, wederom door stek 15. Weer Wouter die een vis had gevangen. Een mooie schubkarper met een gewicht van 7,1 kg.

De rest van de ochtend bleef het verder rustig. Om 12:00 uur was de viswedstrijd afgelopen. De deelnemers

De prijsuitreiking werd gehouden bij ons bedrijf. De 1e prijs was voor Wouter & Alex op stek 15. De 2e prijs was voor Ed & Egon op stek 16 en de 3e prijs was voor Robert en Bert op stek 1. Tevens was er een prijs voor de zwaarste vis, die werd gewonnen door Wouter met zijn vis van 13,8 kg.

Daarna was het tijd voor de BBQ. Tijdens het eten was het ook een gezellig boel. Ook de ijscoboer was aanwezig zoals de afgelopen 2 dagen, toen hij zijn rondes deed over het wedstrijdtraject.

Nadat de laatst deelnemers kwam er officieel een einde aan de 4e editie van onze karper koppel wedstrijd.
We vonden het heel leuk en gezellig en gelukkig speelde het weer ook mooi mee.

Bij deze willen we nogmaals alle deelnemers bedanken, sponsors, New Direction Tackle, de catering, loodmaker Dave, ijscoboer Tony en iedereen in de organisatie die heeft geholpen.

Wie weet tot volgend jaar!